We zijn er!!! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Wijnie Rozendaal - WaarBenJij.nu We zijn er!!! - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Wijnie Rozendaal - WaarBenJij.nu

We zijn er!!!

Blijf op de hoogte en volg Wijnie

02 Augustus 2016 | Taiwan, Taipei

Na een hele reis zijn we aangekomen in Taiwan. Het avontuur begon al op Schiphol toen Amber door een hele vriendelijke dame werd aangesproken in het chinees. Complete verbijstering bij Amber.
De reis is verder heel goed verlopen. De emirates is een heel goede maatschappij, maar na 6 uur vliegen vonden we het allemaal wel genoeg. Tja, toen moesten we nog 8,5 uur. Maar inmiddels zijn we in ons hotel in Taipei, heel luxe. Een zitkamer, keukentje en 2 grote slaapkamers. Hier houden we het wel uit tot zondag. We zijn net nog eventjes een hapje wezen eten in de buurt van het hotel. Wat is het dan weer vertrouwd om hier rond te lopen. Nu allemaal even douchen en dan een flinke nacht slapen.

• 02 Augustus 2016 - 18:35

Bernadette:

wouwww......... heel fijn dat jullie veilig en wel zijn aangekomen.
    effe bijkomen .... lekker eten en dan op avontuur
    super!! geniet ervan

Bernadette en André

• 02 Augustus 2016 - 22:33

Mettelina & Co ;-):

Dat is al fijn om te horen! Kom lekker bij en nogmaals veel plezier!

• 03 Augustus 2016 - 23:06

Tina Vinke:

Dag fam, fijn te lezen dat jullie naar een lange reis veilig mochten aankomen in Taiwan. We wensen jullie een fijne tijd daar en hopen jullie verslagen uiteraard te lezen.
    hart gr fam Vinke