Dag 2 en 3 in Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Wijnie Rozendaal - WaarBenJij.nu Dag 2 en 3 in Taipei - Reisverslag uit Taipei, Taiwan van Wijnie Rozendaal - WaarBenJij.nu

Dag 2 en 3 in Taipei

Blijf op de hoogte en volg Wijnie

04 Augustus 2016 | Taiwan, Taipei

Woensdagochtend hebben we rustig aan gedaan, lekker ontbijten, even wat boodschappen halen ed. We hebben wel wat last van een jetlag, maar nog veel meer van de warmte hier, Je gaat alleen naar buiten als het moet, binnen is er tenminste airco. 's-Middags zijn we naar Damsui en de fishermans wharf geweest. Op de weg ernaar toe kwamen we ineens wel in een heel bekende buurt, toen bleek dat we langs Half Way Home reden. Het tehuis waar we Niels opgehaald hebben. Heel bijzonder! 's-Avonds hebben we gegeten samen met Henry en Ally, dat was heel gezellig.
Vandaag (donderdag) was CSS dag. Vanmorgen om 10 uur hadden we een afspraak op kantoor. Wat geweldig om alle mensen waar we ook jaren mee gewerkt hebben weer te zien, we hadden ook het geluk dat ze er allemaal waren. We werden nog uitgenodigd om morgenavond een benefietconcert voor CSS bij te wonen, hieraan geven wij natuurlijk graag gehoor. Daarna een bezoek aan de Taipei 101. En in de middag naar de Mu-En nursery. We hebben alles bekeken en ook nog een poosje met de kinderen daar gespeeld. Het hoofd van de nursery kon zelfs de lijsten met de groeistaten van Joeri en Amber nog te voorschijn halen. Ook onze kinderen hebben grote bewondering voor de manier waarop men daar met de babies en kinderen om gaat.
Nu zijn we terug in het hotel. Straks nog een hapje eten en als we zin hebben nog naar de Shilin nighmarket.

• 04 Augustus 2016 - 12:57

Karin Kwakkel:

Wow, wat mooi om te lezen. Wat een indrukken voor jullie en de kinderen. Geniet van deze bijzondere tijd.

• 04 Augustus 2016 - 18:36

Wilna:

Hallo allemaal,

Ontzettend leuk om dit zo te lezen wat jullie allemaal zien en beleven.
    Ook leuk dat je de foto"s er bij doet.
    Geniet van jullie mooie vakantie. We wensen jullie allen heel veel plezier toe..
    Gelukkig is de reis goed gegaan,daar zijn we weer dankbaar voor.
    Groetjes van de fam. v.d.Heetkamp

• 04 Augustus 2016 - 21:53

Mettelina & Co ;-):

Wat ontzettend leuk om jullie zo te volgen en wat superleuk om al die bijzondere en bekende mensen zo mooi met jullie op de foto te zien! TOP!